Надання паспорту прив`язки тимчасової споруди
Розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у місті Запоріжжі здійснюється відповідно до наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 №244 «Про затвердження Порядку розміщення тимчасової споруд для провадження підприємницької діяльності», в редакції наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 23.11.2020 №284, з урахуванням окремих вимог «Положення про порядок оформлення документів на розміщення стаціонарних тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у м.Запоріжжя», затвердженого рішенням Запорізької міської ради від 30.01.2019 №30.
Підставою для розміщення ТС є паспорт прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності (надалі –ТС).
Суб’єкт господарювання, який реалізує право розмістити ТС на підставі паспорту прив’язки ТС (надалі – Замовник), звертається до департаменту архітектури та містобудування Запорізької міської ради (м.Запоріжжя, вул. Зелінського, 3) з відповідною заявою про можливість розміщення ТС.
До заяви додаються:
- графічні матеріали із зазначенням бажаного місця розташування ТС, виконані замовником на оновленій топографо-геодезичній основі М1:500 кресленнями контурів ТС з прив'язкою до місцевості;
- реквізити замовника (найменування/ прізвище, ім’я та по батькові (за наявності)/ місцезнаходження ТС/ контактна інформації) та напрям підприємницької діяльності.
Департамент архітектури та містобудування Запорізької міської ради протягом 10 робочих днів з дня отримання зазначеної заяви визначає відповідність намірів щодо місця розташування ТС містобудівній документації, будівельним нормам та Плану дислокації (надає вихідні дані для розробки паспорта прив’язки ТС) або надає аргументовану відмову щодо реалізації намірів розміщення ТС.
У разі відповідності намірів, замовник звертається до суб’єкта підприємницької діяльності, який має відповідну ліцензію (або до архітектора, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат), для розробки паспорта прив’язки ТС.
При розробці паспорта прив’язки ТС враховуються всі планувальні обмеження, передбачені будівельними нормами, а саме:
- у разі встановлення ТС в охоронних зон мереж, замовник надає погодження балансоутримачів мереж;
- у разі встановлення ТС в межах червоних ліній, замовник надає погодження відповідного підрозділу Національної поліції;
- у разі порушення протипожежних вимог, замовник надає погодження відповідного підрозділу ГУ ДСНС;
- у разі проведення земляних та/або ремонтних робіт, для здійснення яких необхідно отримати дозвіл на порушення об’єктів благоустрою – замовник звертається до департаменту муніципального управління Запорізької міської ради для його отримання.
Для оформлення паспорту ТС замовник звертається до департаменту архітектури та містобудування із додатковою заявою щодо оформлення паспорта прив’язки ТС, до якої додає:
- схему розміщення ТС (зразок);
- ескізи фасадів ТС у кольорі М 1: 50 (для стаціонарних ТС), які виготовляє суб'єкт господарювання, який має у своєму складі архітектора, що має кваліфікаційний сертифікат, або архітектор, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат;
- технічні умови щодо інженерного забезпечення (за наявності), отримані замовником у балансоутримувача відповідних інженерних мереж;
- інші погодження (за наявності планувальних обмежень, передбачених будівельними нормами).
Паспорт прив’язки ТС надається департаментом архітектури та містобудування Запорізької міської ради протягом 10 робочих днів з дня подання заяви.
Протягом п’яти робочих днів з дати отримання паспорту прив’язки ТС замовник звертається до департаменту муніципального управління Запорізької міської ради для укладання договору на право користування місцем для розташування стаціонарної ТС для здійснення підприємницької діяльності.
Протягом 6 місяців з дати отримання паспорту прив’язки ТС замовник зобов’язаний встановити ТС та протягом 10 робочих днів після встановлення ТС надати (поштою чи надавши особисто) до департаменту архітектури та містобудування Запорізької міської ради та до департаменту муніципального управління Запорізької міської ради заяву про виконання вимог паспорту прив’язки ТС.
Для переоформлення паспорту з підстави набуття права власності іншою особою або зміни місцезнаходження суб'єкта господарювання, підприємець звертається до департаменту архітектури та містобудування з відповідною заявою
Видача дублікату паспорту прив'язки ТС споруди замість втраченого, пошкодженого або знищеного, проводиться департаментом архітектури та містобудування протягом десяти робочих днів на підставі заяви власника тимчасової споруди із зазначенням обставин, що стали причиною для отримання видачі дублікату.
Строк дії паспорту прив'язки ТС продовжується на підставі заяви, яка подається департаменту архітектури та містобудування власником (користувачем) тимчасової споруди не раніше ніж за один календарний місяць до закінчення строку дії паспорту, ле не пізніше ніж за десять робочих днів до закінчення строку дії паспорту прив'язки тимчасової споруди