Надання паспорту прив`язки тимчасової споруди

    Розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у м.Запоріжжя здійснюється згідно "Положення про порядок оформлення документів на розміщення стаціонарних тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у м.Запоріжжя", затвердженого рішенням Запорізької міської ради від 30.01.2019 №30 у відповідності Комплексній схемі розташування тимчасових споруд на підставі паспорту прив'язки тимчасової споруди.

    Заявник, який має намір встановити тимчасову споруду, звертається до виконавчого комітету міської ради з відповідною заявою у довільній формі про можливість розміщення тимчасової споруди. До заяви додаються:

  • графічні матеріали із зазначенням бажаного місця розташування тимчасової споруди, виконаня замовником у довільній формі на топографо-геодезичному зніманні М1:500 кресленнями контурів тимчасової споруди з пив'язкою до місцевості;
  • реквізити замовника (найменування. П.І.Б., адреса, контактна інформація).

    Про відповідність намірів щодо місця розташування тимчасової споруди Комплексній схемі розміщення тимчасових споруд замовник повідомляється департаментом архітектури та містобудування протягом десяти робочіх днів з дня отримання зазначеної заяви.  

    Для оформлення паспорту тимчасової споруди замовник звертається до департаменту архітектури та містобудуванння із заявою, до якої додає:

  • схему розміщення тимчасової споруди ( зразок);
  • ескізи фасадів тимчасової споруди у кольорі, які виготовляє суб'єкт господарювання, що має ліцензію на виконання поектних робіт, або архітектор, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат (зразок);
  • схему благоустрою прилеглої території, складену замовником або суб'єктом підприємницької діяльності, який має відповідну ліцензію, архітектором, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат, відповідно до Закону України "Про благоустрій населених пунктів" (зразок);
  • технічні умови щодо інженерного забезпечення (за наявності), отримані замовником у балансоутримувача відповідних інженерних мереж.

     Регламент надання паспорту прив'язки тимчасової споруди .

     Заява, щодо оформлення паспорту прив'язки тимчасової споруди

     У разі коли власник (користувач) тимчасової споруди має намір змінити її естетичний вигляд, або площу, він звертається до департаменту архітектури та містобудування з письмовою заявою щодо внесення змін до паспорту тимчасової споруди.

    Для переоформлення паспорту з підстави набуття права власності іншою особою або зміни місцезнаходження суб'єкта господарювання, підприємець звертається до департаменту архітектури та містобудування з відповідною заявою 

    Видача дублікату паспорту прив'язки тимчасової споруди замість втраченого, пошкодженого або знищеного, проводиться департаментом архітектури та містобудування протягом десяти робочих днів на підставі заяви власника тимчасової споруди із зазначенням обставин, що стали причиною для отримання видачі дублікату.

   Строк дії паспорту продовжується на підставі заяви, яка подається департаменту архітектури та містобудування власником (користувачем) тимчасової споруди не раніше ніж за один календарний місяць до закінчення строку дії паспорту, ле не пізніше ніж за десять робочих днів до закінчення строку дії паспорту прив'язки тимчасової споруди