Надання паспорту прив`язки тимчасової споруди
Розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у місті Запоріжжі здійснюється відповідно до наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 №244 «Про затвердження Порядку розміщення тимчасової споруд для провадження підприємницької діяльності», в редакції наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 23.11.2020 №284, з урахуванням окремих вимог «Положення про порядок оформлення документів на розміщення стаціонарних тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у м.Запоріжжя», затвердженого рішенням Запорізької міської ради від 30.01.2019 №30.
Підставою для розміщення ТС є паспорт прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності (надалі –ТС).
Суб’єкт господарювання, який реалізує право розмістити ТС на підставі паспорту прив’язки ТС (надалі – Замовник), звертається до департаменту архітектури та містобудування Запорізької міської ради (м.Запоріжжя, вул. Зелінського, 3) з відповідною заявою у довільній формі про можливість розміщення ТС.
До заяви додаються:
- графічні матеріали із зазначенням бажаного місця розташування ТС, виконані замовником у довільній формі на топографо-геодезичній основі М1:500 кресленнями контурів ТС з прив'язкою до місцевості;
- реквізити замовника (найменування/ прізвище, ім’я та по батькові (за наявності)/ місцезнаходження ТС/ контактна інформації) та напрям підприємницької діяльності.
Дана заява та пакет документів направляється до департаменту архітектури та містобудування міської ради.
Про відповідність намірів замовника щодо місця розташування ТС містобудівній документації, будівельним нормам замовник повідомляється департаментом архітектури та містобудування міської ради письмово протягом десяти робочих днів з дня отримання відповідного комплекту документів або замовнику надається аргументована відмова щодо реалізації намірів розміщення ТС.
Для оформлення паспорту ТС замовник звертається до департаменту архітектури та містобудування із додатковою заявою щодо оформлення паспорта прив’язки ТС, до якої додає:
- схему розміщення ТС (зразок);
- ескізи фасадів ТС у кольорі М 1: 50 (для стаціонарних ТС), які виготовляє суб'єкт господарювання, який має у своєму складі архітектора, що має кваліфікаційний сертифікат, або архітектор, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат (зразок);
- технічні умови щодо інженерного забезпечення (за наявності), отримані замовником у балансоутримувача відповідних інженерних мереж.
Для переоформлення паспорту з підстави набуття права власності іншою особою або зміни місцезнаходження суб'єкта господарювання, підприємець звертається до департаменту архітектури та містобудування з відповідною заявою
Видача дублікату паспорту прив'язки ТС споруди замість втраченого, пошкодженого або знищеного, проводиться департаментом архітектури та містобудування протягом десяти робочих днів на підставі заяви власника тимчасової споруди із зазначенням обставин, що стали причиною для отримання видачі дублікату.
Строк дії паспорту прив'язки ТС продовжується на підставі заяви, яка подається департаменту архітектури та містобудування власником (користувачем) тимчасової споруди не раніше ніж за один календарний місяць до закінчення строку дії паспорту, ле не пізніше ніж за десять робочих днів до закінчення строку дії паспорту прив'язки тимчасової споруди